بازار کنسانتره ابمیوه

بازار کنسانتره ابمیوه با میوه های مختلفی مثل زردآلو، انبه، پرتقال و … به تولبد انواع کنسانتره و پوره می پردازد. برای بهرمندی از انواع پوره و کنسانتره با کیفیت درجه یک و به یاد ماندنی با مه همراه باشید.

کنسانتره ابمیوه

موارد مورد نیاز برای تولید آبمیوه

در تولید آبمیوه روند زیادی طی می شود که طبق این روند موادی به آبمیوه افزوده می گردد تا طعم آبمیوه عالی و درجه یک گردد. این مواد شامل موارد زیر می شود:

  1. مواد شیرین کننده ای مثل شکر
  2. کنسانتره انواع میوه های مورد نظر برای طعم دادن به آبمیوه
  3. پوره انواع میوه های مورد نظر نیز برای ایجاد طعم در آیمیوه
  4. آب آشامیونی
  5. اسید های مجاز خو.راکی به عنوان افزودنی
  6. و …

 

روند تولید آبمیوه

تمامی موارد موارد ذکر شده که در تولید انواع آبمیوه موثر هستند را در میزان و درصد مشخصی با هم مخلوط کرده و پس از آن از صافی های مختلفی عبور می کند. پس از این مرحله در مخازنی که برای پر کردن بسته بندی های آبمیوه این مایع رد شده از صافی قرار داده می شوند. چون خازن آلومینیومی بوده و ئحرارت دارند یا بهتر است بگوییم داغ هستند، بعد از قرار گرفتن آبمیوه در بسته بندی ها از حوضچه های آب سرد عبور داده می شوند و آن را برای انبار کردن و فروش به سراسر کشور و فروشگاه های مختنلف انبار می کنند. سپس انواع آب میوه بسته بندی شده توسط ماشین های حمل کالا به مراکز فروش ارسال می گردد. و از این مراکز می توانیم به راحتی نسبت به خرید انواع آبمیوه ها با طعم های متفاوت نماییم و از آن لذت ببریم.

بازار کنسانتره ابمیوه

بازار کنسانتره ابمیوه ارزان

قیمت ارزان در کنار کیفیت بالای محصولات ما یکم فاکتور فوق العاده مهم است که همواره ما برای خریداران در نظر گرفته ایم. ما با عرضه یک کفیت غوق العاده به دست مشتری و تولید انواع کنسانتره ها مختلف طعمی عالی را به مشتری هدیه می کنیم. بازار کنسانتره ابمیوه یکی از بازار های اینترنتی است که به فروش در تنها یک شهر و یا یک استان نمی پردازد. بلکه انواع کنسانتره های بی نظیر را از همین طریق به  سراسر کشور و در استان ها و شهر های آن ارسال می نماید. برای داشتن یک خرید خوب و با کیفیت می توانید روی این نمایندگی فروش حساب کنید و خرید های خود را با ما تجربه کنید. شماره های درج شده راه های ارتباطی ما با شما خواهد بود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما