مرجع پخش پوره سیب عمده در بازار ارومیه

سیب یکی از میوه‌های مفید و پرخاصیت است که در کشور ما هم حجم زیادی از تولید میوه را به خود اختصاص می‌دهد. واریته‌های درجه یک سیب به منظور عرضه بین مردم وارد بازارها می‌شوند و یا از طریق صادرات به کشورهای دیگر فرستاده می‌شوند؛ اما سیب‌های درجه سه و به اصطلاح نامرغوب برای فروش در صنعت جهت تولید کنسانتره یا پوره سیب استفاده می‌شوند. پوره سیب کاربردهای فراوانی در صنعت دارد از جمله تولید لواشک، مربا، مارمالاد و … پس تا اینجا فهمیدیم پوره سیب مورد توجه بسیاری از کارخانجات صنایع غذایی قرار می‌گیرد؛ بنابراین تولیدکننده پوره سیب عمده یکی از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان این کارخانجات هستند. برای آشنایی بیشتر با روش تولید پوره سیب و عرضه آن تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مرجع پخش پوره سیب عمده در بازار ارومیه

تلغیظ پوره سیب به روش اسمز معکوس

تلغیظ پوره سیب به روش اسمز معکوس برای تولید پوره سیب یا پوره هر میوه دیگری باید مراحل زیادی طی شود. سیب‌های درجه سه که برای تولید پوره انتخاب می‌شوند در اولین مرحله شستشو داده می‌شوند؛ این کار با هدف جدا کردن آلودگی و ناخالصی‌های چسبیده به میوه‌ها انجام می‌شود. سیب‌های شسته شده در مرحله بعدی توسط دستگاه‌های مخصوص دم‌ گیری می‌شوند و سپس در اندازه موردنظر خرد می‌شوند.

سیب‌های خرد شده ابتدا گرم شده و سپس پرس می‌شوند تا آب آن‌ها خارج شود. آب سیب به دست آمده به منظور جدا شدن پوست سیب و ناخالصی‌های دیگر از فیلترهایی عبور داده می‌شود. مرحله بعدی که مرحله اصلی و تغلیظ است به روش اسمز معکوس انجام می‌شود البته روش‌های دیگری نیز برای تغلیظ وجود دارد.

اسمز معکوس به عبور دادن آب میوه با فشار زیاد از میان یک غشاء انتخاب کننده که منافذ بسیار ریزی دارد می‌گویند. این غشای انتخاب کننده قادر است آب و مولکول‌های ریز را از خود عبور دهد. با انجام اسمز معکوس مقدار ماده خشک آب میوه حداکثر به 25% می‌رسد که این عدد از نظر اقتصادی قابل قبول است.

پس از تغلیظ آب میوه پوره بسته‌بندی شده که این بسته‌بندی می‌تواند در وزن‌های مختلفی باشد برای مثال پوره سیب بشکه ای که در حجم زیاد است. پوره سیب مرغوب نیز باید دارای بریکس 30 الی 38 و همچنین دارای رنگ شفاف و شیرینی طبیعی باشد.

فروشگاه عرضه پوره سیب عمده بشکه فلزی

فروشگاه عرضه پوره سیب عمده بشکه فلزی خرید پوره سیب عمده برای کارخانه‌ها کار مشکلی است زیرا پوره سیب به عنوان یک ماده اولیه برای تولید محصولات کارخانه است که هر چه از کیفیت بهتری برخوردار باشد در نتیجه محصولات تولیدی کارخانه نیز در نهایت باکیفیت خواهند بود.

شرکت ما با فعالیت در زمینه تولید پوره سیب یکی از معتبرترین فروشگاه پوره سیب است که به شما این امکان را می‌دهد تا با دریافت مشاوره و راهنمایی بتوانید محصول مدنظر خود را خریداری کنید. جهت دریافت مشاوره از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما