عرضه کننده پوره موز عمده در سال 1400

پوره موز عمده یکی از محصولات غذایی تولید شده در مرکز ما است که در سال ۱۴۰۰ به صورت عمده عرضه می‌شود. پوره موز خواص بسیار بالایی دارد و از آن می‌توانید برای نوزادان بالای شش ماه خود استفاده کنید. این پوره به تنهایی یک غذای کامل می باشد و برای یک وعده نوزاد خود میتوانید آن را در نظر بگیرید.

عرضه کننده پوره موز عمده در سال 1400

پوره موز به همراه سیب برای 7 ماهگی

پوره موز به همراه سیب برای 7 ماهگی پودر موز دارای مواد مغذی همچون اهن، بیوتین، ویتامین ب۶، فیبر، پتاسیم، منکنز، ویتامین ا، ویتامین سی، مس، منیزیم، پروتئین و کربوهیدرات می‌باشد. پوره موز اعلا سرشار از فیبر و پتاسیم است و به هضم هرچه بهتر و سریعتر غذا کمک می‌کند و به دلیل فیبر موجود در آن باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارشی و همچنین عملکرد روده ها می‌شود. همچنین این پودر به تقویت نوزاد شما کمک می‌کند و با استفاده از این پودر میتوانید انرژی لازم روزانه کودک خود را تامین کنید. پوره موز باعث افزایش استحکام و تقویت استخوان‌های کودک شما می‌شود.

پوره موز بیماریهای قلبی و عروقی را درمان می‌کند و خطر ابتلا به آنها را نیز کاهش می دهد. به افزایش وزن کودک شما کمک می‌کند. برای تقویت بینایی و چشم ها بسیار مفید است. برای تقویت حافظه و ذهن آنها نیز بسیار مفید است و قدرت یادگیری در آنها را افزایش می‌دهد. کودکانی که به صورت مداوم از پوره موز استفاده می‌کنند دچار کم‌خونی نمی‌شوند. همچنین علاوه بر پوره موز از پوره انواع میوه های دیگر همچون پوره سیب نیز می‌توانید استفاده کنید که باعث تقویت کودک شما خواهد شد. دقت کنید که روزانه حداقل یکبار از این پوره را در رژیم غذایی کودک خود بگنجانید.

همچنین برای تهیه پوره موز در خانه نیز میتوانید این کار را انجام دهید، برای این کار ابتدا باید چند عدد موز رسیده را خوب بشویید و سپس پوست گرفته و با شیر مادر یا دو قاشق شیر خشک مخلوط کنید در صورت دلخواه نیز میتوانید مقداری غلات نیز به آن اضافه کنید و با غذاساز یا گوشتکوب برقی آنرا به شکل پوره در آورید. این پوره را حتما باید در یخچال نگهداری کنید و بهتر است هر روز مقدار مورد نیاز از آن را درست کنید تا از آن باقی نماند.

کارخانه تولیدی پوره موز عمده در تهران

کارخانه تولیدی پوره موز عمده در تهران کارخانه تولید پوره موز، این پوره را با دستگاههای صنعتی و بدون دخالت هیچ نیروی انسانی تولید می‌کند و این پوره کاملا به صورت ارگانیک و بهداشتی تهیه می‌شود. این پوره هیچ گونه مواد افزودنی و نگهدارنده ندارد و سرشار از خاصیت و ویتامین است و باعث رشد کودک شما خواهد شد. برای خرید انواع پوره میوه همچون موز و سیب میتوانید از سایت ما آن را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما