فروش کنسانتره زرشک غیر اسپتیک در بازار

در سال های اخیر فروش کنسانتره زرشک به دلیل کاربرد فراوان آن به عنوان ماده اولیه در سایر صنایع با استقبال خوبی مواجه شده و انوع گوناگون کنسانتره اسپتیک و غیر اسپتیک با کیفیت ها و قیمت های مختلف به فروش می رسند. از کنسانتره زرشک در صنایع غذایی و حتی دارویی استفاده می شود که این امر سبب افزایش تولید و عرضه این محصولات در بازار شده تا خریداران بتوانند به راحتی حجم مورد نظر خود را با قیمتی به صرفه تهیه نمایند.

فروش کنسانتره زرشک غیر اسپتیک در بازار

اطلاعاتی درباره مرحله پخت کنسانتره زرشک

اطلاعاتی درباره مرحله پخت کنسانتره زرشک زرشک از محصولاتی است که در مزارع محدودی در کشور کشت می شود و دوره برداشت آن نیز کوتاه است؛ بنابراین بهترین راه حل برای دسترسی دائم و راحت به این میوه، تهیه کنسانتره آن است که تمام خواص و عطر و طعم زرشک تازه را دارد.

برای تهیه یک کنسانتره با کیفیت مراحل زیادی باید طی شود، اولین مرحله جمع آوری میوه ها، تمیز کردن، شستشو و ضدعفونی کردن آنها است.
بعد از اینکه میوه ها به خوبی تمیز شدند و موارد اضافی شامل شاخ و برگ و میوه های خراب از آنها جدا شد، نوبت به له کردن و سپس پخت کنسانتره زرشک می رسد.

مرحله پخت از مهم ترین مراحل تهیه کنسانتره است و نقش مهمی در تعیین کیفیت نهایی آن دارد.
پخت میوه ها در دمای بسیار بالا بین 80 تا 100 درجه سانتیگراد و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود تا طعم، خواص و رنگ زرشک به خوبی حفظ شود.
پس از پخت، زرشک ها چندین بار از فیلترهای مختلف عبور داده می شوند تا تفاله ها و ذرات درشت از کنسانتره جدا شده و فرآورده ای یک دست و شفاف حاصل شود.

عرضه کنسانتره زرشک در حجم های بالا

عرضه کنسانتره زرشک در حجم های بالا کنسانتره زرشک معمولا در کارخانه ها و برای تولید انواع رب زرشک، آبمیوه، تولید پاستیل یا انواع بستنی مورد استفاده قرار می گیرد.
این قبیل مصرف کنندگان عموما به حجم های بالایی از کنسانتره نیاز دارند تا به خوبی پاسخگوی نیاز آنها باشد.
عرضه کنسانتره زرشک در حجم های بالا، این نیاز خریداران را به خوبی برطرف نموده و بهترین و تازه ترین انواع کنسانتره را در اختیار آنها قرار می دهد.

عرضه محصولات توسط واسطه ها موجب افزایش هزینه نهایی محصول می شود که برای خریداران عمده این امر چندان خوشایند نبوده و نارضایتی آنها را در پی خواهد داشت.
همچنین برخی واسطه ها تنها به فکر سود خود بوده و محصولات بی کیفیتی را به خریداران ارائه می دهند؛ از سوی دیگر نقل و انتقالات زیاد موجب کاهش کیفیت و تازگی کنسانتره می شود و حتی ممکن است منجر به از دست رفتن خواص و رنگ آن شود که در این صورت دیگر کنسانتره بازار پسند نبوده و نمی توان از آن به عنوان ماده اولیه در تولید سایر محصولات استفاده کرد.

بنابراین خریداران بهتر است محصول مورد نظر خود را به طور مستقیم از توزیع کنندگان معتبر تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما