پخش کلی کنسانتره خرما در بازار بزرگ اهواز

کنسانتره خرما یا شهد خرما بسیار شفاف بوده و دارای رنگ قرمز یاقوتی یا قهوه ای روشن و زرد کهربایی است. کنسانتره خرما مرغوب بوده و سرشار از انواع املاح موجود در خرما است. کنسانتره خرما نیز مانند قند مایع خرما با توجه به خواص و ویژگی های به صورت های مختلفی مانند مصارف خانگی و عمومی و همچنین مصارف صنعتی استفاده می گردد. از جمله کاربردهای کنسانتره خرما می توان به کاربردهای آن در صنایع غذایی از جمله صنایع لبنی و نوشیدنی و آرد و نان اشاره کرد. فروش کنسانتره خرما و خرید آن بسیار مهم است.

پخش کلی کنسانتره خرما در بازار بزرگ اهواز

بررسی بریکس انواع کنسانتره خرما

بررسی بریکس انواع کنسانتره خرما کنسانتره خرما انواعی دارد از جمله:

کنسانتره خرما رنگ بری نشده یعنی سیاه رنگ، کنسانتره خرما رنگ بری شده و کنسانتره خرما دوبار رنگ بری شده.

کنسانتره خرما همانند خرما سرشار از انواع املاح موجود در خرما است. می توان به پتاسیم و منیزیم و کلسیم بعنوان این املاح مهم اشاره کرد. مصرف میزان قابل توجهی پتاسیم سبب متعادل شدن مقدار پتاسیم و سدیم بدن شده و فشار خون را بطور مطلوبی کنترل می کند. همچنین کنسانتره خرما دارای رنگ دانه های طبیعی است؛ از جمله پلی فنل ها که آنتی اکسیدانی قوی و ضدسرطان است.

کنسانتره خرما همانند قند مایع خرما حاوی قند های طبیعی میوه مثل فروکتوز و گلوکز است و همچنین فاقد ساکارز می باشد و تماما طبیعی است و هیچگونه مواد افزودنی و نگهدارنده و شیمیایی ندارد. دارای حلالیت بالا در مایعات می باشد حتی در دمای پایین. از فواید کنسانتره خرما می توان به برطرف کردن ضعف عمومی بدن، منبعی از ویتامین های آ و ب و ث، بهبودی نفخ، و تحریک کبد و کمک به خون سازی اشاره نمود. می توان از کنسانتره خرما در تولید محصولاتی مانند ماست طعم دار، خامه خرما، شیرکاکائو و قهوه، انواع ماء الشعیر، نوشابه گازدار، شیرینی و شکلات و کیک و کلوچه استفاده نمود.

فروشگاه عرضه عمده کنسانتره خرما کیلویی

فروشگاه عرضه عمده کنسانتره خرما کیلویی فروش کنسانتره های مرغوب خرما از پر فروش ترین و بهترین محصولات داخل و حتی خارج از کشور بوده و طرفداران زیادی دارد. بدلیل استقبال خریداران عزیز از این محصول، تولید کنندگان را به تولید بیشتر و پخش کنسانتره خرما تشویق کرده است. فروش این محصول پس از فصل برداشت خرما آغاز می گردد و با کیفیت عالی و بصورت کنسانتره خرما کیلویی به بازارهای داخلی و خارجی فرستاده می شود. این محصول از خواص غذایی بالایی برخوردار است و به همین علت محبوب است. قیمت این محصول با توجه به نوع خرما و میزان غلظت کنسانتره و کارخانه آن و نحوه تجارت متفاوت است. انتخاب جنس با کیفیت سلامت شما را تضمین می کند و میتوانید این محصول را بطور مستقیم و بدون واسطه هم تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما