عرضه کنسانتره انگور سفید عمده

کنسانتره که به آن افشره نیز گفته می شود به معنی آب میوه ای است که در فرایند تولید، آب موجود در آن حذف شده و دارای غلظت فراوانی می باشد و می توان آن را به همراه آب و شکر مخلوط نموده و مصرف کرد. یکی از بهترین محصولاتی که در این زمینه وجود دارد کنسانتره انگور است. مجموعه ما یکی از بزرگترین مراکزی است که در زمینه فروش و عرضه کنسانتره انگور سفید به فعالیت مشغول می باشد و آن را به صورت عمده به مشتریان خویش ارائه می دهد.

عرضه کنسانتره انگور سفید عمده

نحوه تولید کنسانتره انگور سفید

نحوه تولید کنسانتره انگور سفید

یکی از نکات بسیار مهمی که مورد کنسانتره انگور وجود دارد این است که در هنگام تولید آن تمامی استانداردهای لازم در نظر گرفته می شود و خواص این میوه در فرایند حرارت دیدن و آماده شدن از بین نمی رود.
شیوه تولید این محصول به این گونه است که ابتدا انگورهای تازه و سالم را فراهم آورده و پس از اینکه آنها را به خوبی شسته و تمیز نمودند، توسط دستگاه های مخصوص خرد کرده و در معرض حرارت ملایم قرار می دهند.
در ادامه انگورها را پرس کرده و لِردهای آن را از آب میوه جدا می کنند و از صافی های مخصوص عبور می دهند.
در این مرحله فرایند خنک شدن و پاستوریزه کردن کنسانتره انجام می شود و سپس توسط دستگاه های خلاء به خوبی غلیظ شده و در پایان درون بسته بندی های مخصوص قرار گرفته و درب آنها به خوبی بسته و محکم می گردد، به گونه ای که هوا و رطوبت نتواند وارد آن شده و کیفیت و مرغوبیت آن را تحت تاثیر قرار دهد.

قیمت روز کنسانتره انگور سفید

قیمت روز کنسانتره انگور سفید

این روزها خرید کنسانتره میوه های مختلف و به خصوص انگور در تمامی مراکز و بازارهای جهانی رونق فراوانی دارد و معمولاً از آن در صنعت تهیه آبمیوه استفاده های فراوانی می شود.
کنسانتره به سبب اینکه حجم آب چندان زیادی در ساختار خود ندارد، از قابلیت نگهداری آسانی برخوردار بوده و می توان آن را با کیفیت و مرغوبیت هر چه تمام تر، در طول سال نگهداری نمود و در فصل هایی که نوع تازه میوه هایی مانند انگور در دسترس وجود ندارد، از آن استفاده کرد.
بسیاری از کسانی که در زمینه فروش آبمیوه به فعالیت مشغول هستند، از مشتریان اصلی این محصول به شمار می روند و با استفاده از آن آبمیوه های خوشمزه ای مانند آب انگور تهیه کرده و به مشتریان خود ارائه می نمایند.
خوشبختانه قیمت و تعرفه کنسانتره انگور سفید در کشورمان بسیار ارزان و مناسب است و می توان با صرف هزینه ای نه چندان زیاد بهترین نمونه آن را تهیه کرد و از طعم خوش آن لذت برد.

شرکت بازرگانی گوارا شهد هیرکان، با عرضه محصولاتی همچون شربت فروکتوز، اسانس، پوره و کنسانتره انواع میوه‌ها تحت عنوان ٱلِک فود در وبسایت خود، این محصولات را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به سراسر کشور و جهان عرضه می‌نماید. در حال حاضر صفحه “فروش مستقیم بهترین شربت فروکتوز“، در همین وبسایت، این محصولات مرغوب را با قیمتی استثنایی و به صورت آنلاین عرضه می‌نماید، که با استقبال گسترده‌ای از سوی مشتریان این محصولات روبرو شده است. این شرکت همچنین، محصولات خود را به سراسر ایران و حتی کشورهای دیگر ارسال می‌نماید. از این رو از شما دعوت می‌کنیم، برای آشنایی بیشتر با محصولات درجه یک و صادراتی ارائه شده توسط این شرکت، حتماً به صفحه مربوطه، مراجعه نمائید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما