عمده فروشی پوره انبه به قیمت کارخانه

عمده فروشی پوره انبه به قیمت کارخانه باعث استقبال خریداران از این محصول بی‌نظیر شده است این محصول با توجه به خواص فراوانی که دارد و با کیفیت بی نظیری تهیه و تولید شده و با قیمت کارخانه توسط عمده فروشان به متقاضیان عرضه می‌شود.

این عمده فروشان با توجه به توان تولیدی بسیار بالایی که دارند می‌توانند انواع پوره ها به خصوص پوری انبه را به قیمت کارخانه به خریداران و متقاضیان عرضه کند کیفیت بی نظیر،قیمت بسیار مناسب جزء تعهدات عمده فروشان اين محصول است.

عمده فروشی پوره انبه به قیمت کارخانه

طرز تهیه دسر پوره انبه چگونه است؟

طرز تهیه دسر پوره انبه چگونه است؟ امروزه دسر پوره انبه جزء بهترین و پرطرفدارترین انواع دسر های موجود به حساب می‌آید تهیه دسر انبه روش‌های گوناگونی دارد که ما در زیر تهیه یکی از این روشها اشاره می کنیم.

مواد لازم برای تهیه دسر انبه:

(۱- شکر ۲-پودر ژلاتین ۳-آب انبه ۴-خامه فرم گرفته ۵-انبه خیلی درشت )

طرز تهیه دسر پوره انبه: در ابتدا انبه ها را خرد کرده و آن را در دستگاه غذاساز به صورت پوره در می آوریم و در کاسه‌ای میریزیم حالا نوبت به اضافه کردن شکر است آن را به مخلوط اضافه کرده و هم میزنیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا شکر داخل انبه پوره شده کاملاً حل شود وقتی مایع داغ شد و شکر در آب انبه حل شد قابلمه را از روی حرارت برمیداریم.

در ظرف فلزی آب را با پودر ژلاتین مخلوط کرده و روی حرارت غیر مستقیم مثل بخار کتری می گذاریم و دائم به هم می‌زنیم تا ژلاتین در آب حل شود و مایع یکدست به دست آید و آن را به پوره انبه اضافه می کنیم و مواد را به خوبی مخلوط کرده و می گذاریم کمی خنک شوند.

در این مرحله نوبت به اضافه کردن خامه فرم گرفته است آن را هم به مواد اضافه کرده و مخلوط می کنیم ظرفی را که از قبل آماده کردیم را پر از مخلوط مورد نظر کرده و آن را به مدت چند ساعت درون یخچال می گذاریم وقتی دسر خنک و بسته شد ظرف را بیرون آورده و با خامه تزیین کرده و سرو می کنیم.

استعلام قیمت پوره انبه در سال 1400

استعلام قیمت پوره انبه در سال 1400 این محصول با توجه به این که طرفداران بی شماری در بازار دارد در فروشگاهها و بازارهای متفاوت به صورت قیمت‌های متفاوتی نیز عرضه می‌شود و به صورت فروش ویژه قیمت آن نیز کاهش می یابد.

تولید کنندگان پوره انبه با توجه به شرایط ذکر شده بالا و توان تولیدی بسیار بالایی که در تهیه پوره انبه در سال ۱۴۰۰ داشته‌اند توانسته‌اند آن را با عرضه مستقیم به متقاضیان ارائه کرده و باعث ثبات قیمت آن در بازار شون.

قیمت پوره انبه به نوع کیفیت محصول طریقه بسته بندی و همچنین شرکتی که آن را تولید می‌کند بسیار فرق دارد و تولید کنندگان با توجه به شرایط ذکر شده اقدام به قیمت گذاری این‌مخصول می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما