صادرات عمده پوره موز اسپتیک به افغانستان

پوره موز اسپتیک از جمله موادی می‌باشد که برای تولید انواع محصولات همچون شیر موزها و بستنی‌ها از آن استفاده می‌کنند و به همین دلیل جزء پرکاربردترین محصولاتی می‌باشد که در تولید انواع محصولات غذایی به کار می‌رود که توانسته است نظر مشتریان داخلی و خارجی را جلب کند.

از این روز صادرات عمده پوره موز اسپتیک به افغانستان و سایر کشورها انجام می‌گیرد و و تولیدکننده این محصول توانسته است با صادرات آن به سود زیادی دست یابد و بر اقتصاد کشور نیز اثر مثبتی بگذارد.

صادرات عمده پوره موز اسپتیک به افغانستان

خواص مصرف پوره موز برای کودکان چیست؟

خواص مصرف پوره موز برای کودکان چیست؟ مصرف پوره موز برای کودکان چه خواصی دارد؟

موز و فراورده های آن از جمله محصولات بسیار مغذی می باشد که از ارزش غذایی زیادی برخوردار است و شامل ویتامین c، ویتامین بی ۶، پتاسیم، آهن و … است و یک خوراکی کم چرب به حساب می آید.

یکی از این فرآورده های مغذی می توان به پوره موز اشاره کرد چرا که با توجه به داشتن ارزش غذایی بالا باعث افزایش انرژی بدن می گردد و به همین دلیل مصرف پوره موز برای کودکان بسیار مفید است.

از این رو امروزه بسیاری از خانواده‌ها در شیر، پخت بیسکویت ها، درست کردن بستنی ها و … از این پورها استفاده می کنند تا کودک با خوردن آن از خواص بی‌نظیر پوره موز برخوردار گردد.

بنابراین می توان گفت مصرف پوره موز برای کودکان دارای خواصی به شرح زیر است:

  • سلامت دستگاه گوارش: با توجه به اینکه پوره موز دارای فیبر زیادی است در نتیجه وجود این فیبر به پاکسازی روده های کودک کمک زیادی خواهد کرد و در مانع یبوست می گردد.
  • مانع از عفونت ادراری: پوره موز همه سموم مجاری ادراری را پاک خواهد کرد و در نتیجه عفونت ادراری که بیماری‌های شایع در میان نوزادان و کودکان است را درمان خواهد کرد.
  • کمک به افزایش وزن کودک: وجود مواد معدنی و پروتئین های زیاد در پوره موز باعث می شود تا کودک رشد مناسبی داشته باشد و به خوبی وزن بگیرد.
  • تقویت استخوان‌های کودک: با توجه به داشتن پتاسیم و کلسیم فراوان در موز، موجب می شود تا کودک استخوان های سالم تری داشته باشد.

کارخانه تولیدی پوره موز باکیفیت کیلویی

کارخانه تولیدی پوره موز باکیفیت کیلویی امروزه تولید پوره موز با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین موزها و با به کارگیری تجهیزات پیشرفته ای صورت می پذیرد تا دارای مرغوبیت و سلامت بالایی باشد.

بنابراین کارخانه تولیدی پوره موز باکیفیت کیلویی و بسته بندی شده با به کارگیری روش های مختلف به توزیع این محصول در بازار می پردازد تا صنایع غذایی گوناگون همچون صنعت تولید بیسکویت و کیک، صنعت شکلات سازی، صنعت تولید آبمیوه، صنعت تولید شیر موز و … بتوانند به راحتی از این پوره های مقوی استفاده در تولید محصولات خود استفاده نماید.

از جمله روش‌های شایع جهت توزیع انواع پوره موز باکیفیت کیلویی می توان به فروش سنتی و اینترنتی آنها اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما