فروش ویژه کنسانتره خرما با قیمت عالی

کنسانتره خرما یا شهد خرما بسیار شفاف بوده و دارای رنگ قرمز یاقوتی یا قهوه ای روشن و زرد کهربایی است. کنسانتره خرما مرغوب بوده و سرشار از انواع املاح موجود در خرما است. کنسانتره خرما نیز مانند قند مایع خرما با توجه به خواص و ویژگی های به صورت های مختلفی مانند مصارف خانگی و عمومی و همچنین مصارف صنعتی استفاده می گردد. از جمله کاربردهای کنسانتره خرما می توان به کاربردهای آن در صنایع غذایی از جمله صنایع لبنی و نوشیدنی و آرد و نان اشاره کرد. فروش کنسانتره خرما و خرید آن بسیار مهم است. فروش ویژه کنسانتره خرما با قیمت عالی

مواد معدنی موجود در انواع کنسانتره خرما

مواد معدنی موجود در انواع کنسانتره خرما کنسانتره خرما انواعی دارد از جمله:

کنسانتره خرما رنگ بری نشده یعنی سیاه رنگ،

کنسانتره خرما رنگ بری شده

و کنسانتره خرما دوبار رنگ بری شده.

کنسانتره خرما همانند خرما سرشار از انواع املاح موجود در خرما است. می توان به پتاسیم و منیزیم و کلسیم بعنوان این املاح مهم اشاره کرد. مصرف میزان قابل توجهی پتاسیم سبب متعادل شدن مقدار پتاسیم و سدیم بدن شده و فشار خون را بطور مطلوبی کنترل می کند. همچنین کنسانتره خرما دارای رنگ دانه های طبیعی است؛ از جمله پلی فنل ها که آنتی اکسیدانی قوی و ضدسرطان است. کنسانتره خرما همانند قند مایع خرما حاوی قند های طبیعی میوه مثل فروکتوز و گلوکز است و همچنین فاقد ساکارز می باشد و تماما طبیعی است و هیچگونه مواد افزودنی و نگهدارنده و شیمیایی ندارد. دارای حلالیت بالا در مایعات می باشد حتی در دمای پایین. از فواید کنسانتره خرما می توان به برطرف کردن ضعف عمومی بدن، منبعی از ویتامین های آ و ب و ث، بهبودی نفخ، و تحریک کبد و کمک به خون سازی اشاره نمود. می توان از کنسانتره خرما در تولید محصولاتی مانند ماست طعم دار، خامه خرما، شیرکاکائو و قهوه، انواع ماء الشعیر، نوشابه گازدار، شیرینی و شکلات و کیک و کلوچه استفاده نمود.

عرضه بدون واسطه کنسانتره خرما مرغوب در بازار

عرضه بدون واسطه کنسانتره خرما مرغوب در بازار فروش کنسانتره های مرغوب خرما از پر فروش ترین و بهترین محصولات داخل و حتی خارج از کشور بوده و طرفداران زیادی دارد. بدلیل استقبال خریداران عزیز از این محصول، تولید کنندگان را به تولید بیشتر تشویق کرده است. فروش این محصول پس از فصل برداشت خرما آغاز می گردد و با کیفیت عالی به بازارهای داخلی و خارجی فرستاده می شود. این محصول از خواص غذایی بالایی برخوردار است و به همین علت محبوب است. قیمت این محصول با توجه به نوع خرما و میزان غلظت کنسانتره و کارخانه آن و نحوه تجارت متفاوت است.انتخاب جنس با کیفیت سلامت شما را تضمین می کند و میتوانید این محصول را بطور مستقیم و بدون واسطه هم تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما