پخش کننده کنسانتره توت فرنگی در بازار

بازار کنسانتره توت فرنگی یکی از بازارهای گسترده می باشد شرکت و فروشگاه ما تجربه بسیار زیادی به عنوان پخش کننده کنسانتره توت فرنگی دارد و توانسته است بزرگترین پخش کنسانتره میوه در ایران باشد. شما میتوانید برای خرید انواع کنسانتره میوه و کنسانتره میوه اسپتیک به فروشگاه ما مراجعه بفرمایید. ما بالاترین کیفیت محصولات همراه با تخفیفات عالی را برای شما ارائه کرده ایم تا بتوانید خرید بسیار خوبی را از فروشگاه ما تجربه بفرمایید.

پخش کننده کنسانتره توت فرنگی در بازار

تلغیظ کنسانتره توت فرنگی به روش حرارتی

تلغیظ کنسانتره توت فرنگی به روش حرارتی کنستانتره توت فرنگی را می توان با روش های مختلفی تولید کرد. مهم ترین روش آن روش حرارتی می باشد. در روش حرارتی با کمک حرارت و دما باعث افزایش غلظت کنسانتره می شویم. این کار باعث افزایش تراکم رنگدانه های توت فرنگی در توت فرنگی می شود. اگر که رنگدانه های توت فرنگی را در معرض دما قرار بدهیم، تغییر خاصی را در آنها مشاهده نمی کنیم، و خواص توت فرنگی تغییر خاصی پیدا نمی کند. حرارت می تواند از شعله گرم کننده های مختلف باشد. به عنوان مثال شعله های حرارت الکتریکی یا گازی. برای این کار در دیگ های آلومینیومی یا فولادی کنستانتره خام را می ریزند. به کنستانزه با غلظت پائین یا همان پخته نشده کنستانتره خام می گویند.

حرارت دمای صد تا دویصت درجه برای پخت کنستانتره مناسب می باشد. فضای کوره باید به صورتی باشد که بتواند دما را در تمام دیگ پخش کند. باید که توسط هم زن ها، کنستانره هم زده شود تا دما به صورت مساوی به تمام نقاط کوره برسد. علاوه بر موارد گفته شده باید مواد افزودنی اضافه شود تا باعث ساخته شدن ساختار کنسانتره و افزایش غلظت بشود. در این مرحله با توجه به کاربرد نهایی کنسانتره می‌توان با آن شکر و یا حتی نمک اضافه کرد. اضافه کردن این مواد باعث کمک به اضافه شدن غلظت آنها می‌شود.

غلظت نهایی را با توجه به کاربرد نهایی کنسانتره تعیین می کند ولی به طور کلی غلظت دو مولار تا دو و نیم مولار برای این کار بسیار مناسب می باشد.

خرید بدون واسطه کنسانتره توت فرنگی اسپتیک

خرید بدون واسطه کنسانتره توت فرنگی اسپتیک برای خرید بی واسطه کنسانتره توت فرنگی اسپتیک می توانید به فروشگاه ما مراجعه فرمایید. ما این محصول را با تخفیف بسیار مناسب برای شما و تنوع بسیار بالا ارائه کردیم. تنها با یک کلیک و مراجعه به فروشگاه ها می توانید محصولات را همراه با توضیحات آن مشاهده فرمایید و آن را خریداری کنید. تمام محصولات ما دارای استانداردهای سازمان غذا و دارو برای تولید می‌باشد و همه معیارهای کیفیت را برای محصولات خود کسب کرده است.شما با خرید از ما، پشتیبانی و مشاوره فروش بیشت و چهار ساعته هم دریافت خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما