فروش مستقیم کنسانتره توت فرنگی صادراتی

فروش مستقیم کنسانتره توت فرنگی صادراتی که در بسیاری از حرفه‌ها مانند قنادی و بستنی سازی جایگزین قند مصنوعی و ساکارز می باشد به علت برخورداری از ارزش غذایی و دارا بودن انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی با رونق روز افزون خوبی مواجه است. از عوامل مهمی که در کیفیت کنسانتره مؤثر می باشد رعایت اصول بهداشتی و استفاده از میوه های مرغوب در تولید آن است.

فروش مستقیم کنسانتره توت فرنگی صادراتی

کاربرد کنسانتره توت فرنگی برای روکش شکلات

کاربرد کنسانتره توت فرنگی برای روکش شکلات

در تعریف کنسانتره باید عنوان نمود که به طور کلی کنسانتره میوه فشرده ای است که بخش مایع و حلال آن حذف شده است و عمده مواد باقی مانده ترکیبات جامد و اصلی تشکیل دهنده میوه می باشند و بنابراین از نظر حجمی از میوه کامل کمتر بوده و ارزش غذایی آن نیز تقریبا معادل میوه تازه می باشد.
از آنجا که کنسانتره توت فرنگی شیرین می باشد لذا می توان از آن در تهیه بسیاری از مواد غذایی و دسرهایی که نیازمند شیرین کننده هستند استفاده کرد از جمله خوراکی‌هایی که در آن از کنسانتره توت فرنگی استفاده می شود تولید مربا و مارمالاد، تزئینات بستنی، روکش شکلات، مغزی کلوچه و کیک و… استفاده می شود.
از دیگر مزایای کنسانتره توت فرنگی ارگانیک بودن و عدم وجود مواد افزودنی در تهیه آن است و از رنگ های طبیعی تشکیل شده است بنابراین در هنگام استفاده از آن در کنار سایر محصولات مانند شکلات می توانید علاوه بر لذت بردن از طعم خوراکی های دلخواه از خواص درمانی و ویتامین های موجود در آن نیز بهره ببرید.

برترین صادرکننده کنسانتره توت فرنگی صادراتی

برترین صادرکننده کنسانتره توت فرنگی صادراتی

خوشبختانه با توجه به وضعیت اقلیم و آب و هوای کشور تولید انواع میوه در آن به مقدار بالا صورت می گیرد اما یکی از عمده‌ترین مشکلات باغداران و کشاورزان بحث عدم تعادل عرضه و تقاضا در فصول رسیدن میوه‌ها است که باعث می شود برخی میوه به خصوص میوه های حساسی مانند توت فرنگی که بسیار آسیب پذیر بوده و از بین می روند و در این بین هم کشاورز و هم منابع طبیعی کشور متضرر می شوند.
یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از این معضل تولید کنسانتره توت فرنگی است که نه تنها در بسیاری از صنایع به عنوان محصول جانبی و گاهی تزیینی کاربرد پیدا کرده است بلکه در بین کشورهای دیگر نیز از استقبال خوبی مواجه شده است به طوری که ایران در صادرات و فروش کنسانتره میوه نیز وضعیت مطلوبی دارد و صادرات کنسانتره های مختلف به کشورهای متفاوت صورت می گیرد به این معنی که برای مثال صادرات کنسانتره سیب بیشتر به روسیه و کنسانتره انگور به آلمان صورت می گیرد، لازم به ذکر است قبل از تهیه کنسانتره میوه به علت محدودیت زمان استفاده و سایر مسائل بهداشتی تاریخ انقضا و زمان تولید را در نظر گرفته و از اعتبار و وضعیت بهداشت سایت ارائه دهنده نیز اطمینان حاصل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما