واردات کنسانتره آناناس درجه یک

آناناس یکی از میوه های استوایی بسیار خوش طعم و لذیذ است که کشورهای آسیای شرقی و برزیل تولید کننده این میوه هستند. بزرگ ترین صادرکننده کنسانتره آناناس تایلند است و واردات آب آناناس به شکل کنسانتره توسط کشور ما انجام می شود. واردات کنسانتره آناناس درجه یک توسط وارد کننده این محصول صورت گرفته و پخش سراسری آن در داخل کشور انجام می شود تا تامین کننده نیاز کارخانجات آبمیوه سازی و پوره سازی آناناس باشد.

واردات کنسانتره آناناس درجه یک

معرفی کنسانتره آناناس خوب

معرفی کنسانتره آناناس خوب

یکی از خوشمزه ترین آبمیوه ها آناناس است. این محصول در نتیجه رقیق کردن کنسانتره آناناس به دست می آید. کنسانتره آناناس محصولی کاملا وارداتی است هر چند در سال های اخیر تولید داخلی آن نیز دیده می شود که کیفیت نسبتا پایین تری نسبت به نوع وارداتی دارد و این مساله به دلیل عدم فراهم بودن شرایط آب و هوایی در داخل کشور ما برای رشد مناسب این میوه است.

کنسانتره آناناس خوب از آب آناناس با کیفیت درست شده است و دارای بریکس تقریبی 65 می باشد که با این درصد تولید آبمیوه از آن دارای صرفه اقتصادی مناسبی است. کنسانتره آناناس خوب غنی از ویتامین C است و میزان منگنز موجود در آن بسیار بالا می باشد.این محصول اغلب در بشکه های 250 تا 270 کیلوگرم از تایلند و ترکیه وارد می شود و به دلیل کیفیت بالا می تواند در تهیه اسموتی، شیرینی، آبمیوه، نکتار و روکش بستنی به کار می رود این محصول دارای رنگ زرد تیره بوده و طی فرآیند رقیق سازی رنگ آن روشن تر می شود و هیچ ماده افزودنی در نوع با کیفیت این محصول وجود نداشته کاملا طبیعی و ارگانیک است.

توزیع کنسانتره آناناس درجه یک وارداتی

توزیع کنسانتره آناناس درجه یک وارداتی

توزیع کنسانتره آناناس درجه یک وارداتی توسط وارد کننده این محصول صورت می گیرد و جهت دسترسی خریداران این محصول که اغلب کارخانجات آبمیوه سازی هستند اقدام به عرضه آنها در کل کشور می شود تا این کارخانجات و سایر خریداران بتوانند در هر کجای ایران که هستند به راحتی آن را تهیه کنند.

وارد کننده کنسانتره آناناس جهت معرفی هر چه بیشتر این کنسانتره و برای خرید آسان این محصول توسط خریداران اقدام به ارائه وب سایت فروشگاهی خود نموده است و در این وب سایت مشخصات دقیق این کنسانتره و قیمت روز آن را ذکر کرده است تا خریدار بتواند با داشتن اطلاعات کافی در زمینه این محصول نسبت به سفارش آن اقدام کند سفارش این محصول از طریق وب سایت اینترنتی و تماس تلفنی به راحتی ممکن است و در کوتاه ترین زمان و با رعایت نکات بهداشتی طی فرآیند حمل و نقل سفارش به دست خریدار می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما