فروش کنسانتره آلبالو عمده زیر قیمت بازار

فروش کنسانتره آلبالو عمده از کارخانه ی تولیدی این محصول ، در مراکز پخش به طور مستقیم و بدون واسطه زیر قیمت بازار صورت می گیرد.

در سراسر کشور و در تمام استان ها کارخانه های تولید کنسانتره آلبالو وجود دارند و هر کدام با برند خود این محصول کاربردی را روانه بازار می کنند.

کنسانتره آلبالو کیلویی به طور عمده و حتی در بسته بندی هایی کوچک تر با نام های تجاری متفاوتی در بازار عرضه می شوند.

فروش کنسانتره آلبالو عمده زیر قیمت بازار

تلغیظ کنسانتره آلبالو به روش انجماد

تلغیظ کنسانتره آلبالو به روش انجماد کنسانتره آلبالو همان آب آلبالوی غلیظ است که برای نوشیدن و تولید شربت و آبمیوه از آن استفاده می شود و مزایای خاص خود را دارد.

اگر چه کنسانتره همان خواص میوه را ندارد و روش های متفاوت تلغیظ از خاصیت های آن می کاهد با این حال کنسانتره دارای مواد مغذی ، مواد معدنی ، کلسیم ، منیزیم و انواع ویتامین می باشد.

تلغیظ کنسانتره آلبالو به چند روش انجام می شود :

  • تلغیظ به روش انجماد
  • تغلیظ به روش حرارتی
  • تغلیظ به روش اسمز معکوس

در این جا می خواهیم به بررسی تغلیظ کنسانتره آلبالو به روش انجماد بپردازیم. در این روش ابتدا میوه های تهیه شده در مخازن بزرگی شستشو می شوند پس از آن با آب گیری تبدیل به آب میوه می شوند.

آبمیوه را از چند فیلتر رد می کنند تا ذرات درشت ، هسته ، پوست میوه و یا پالپ های آن از آب میوه جدا شوند و آب میوه ی شفاف به دست بیاید. پس از هوا زدایی آبمیوه را منجمد می کنند. در این مرحله آب موجود در آبمیوه منجمد شده و به صورت کریستال های یخ در می آید و کنسانتره ی میوه ، بصورت خشک از آب های یخ زده جدا می شوند.

با خارج کردن یخ های موجود در این ترکیب ، پس از رسیدن به دمای محیط مایع غلیظ به دست آمده کنسانتره می باشد.

بازرگانی خرید کنسانتره آلبالو اعلا کیلویی

بازرگانی خرید کنسانتره آلبالو اعلا کیلویی کنسانتره آلبالو یکی از محصول هایی است که هم در صادرات و هم در واردات مورد خرید و فروش قرار می گیرد چرا که این محصول نسبت به آب میوه وزن کمتری دارد و غلیظ تر است بنا بر این حمل و نقل آن رحت تر بوده و سود دهی بیشتری دارد.

کنسانتره را به دلیل ماندگاری بالاتری که نسبت به میوه و آب میوه دارد می شود به مدت طولانی تری نگه داری کرد و در فصل هایی که آلبالوی تازه در دسترس نیست از کنسانتره می توان برای تهیه شربت و آبمیوه ی طبیعی استفاده کرد.

کنسانتره آلبالو به طور کیلویی و در ظروف مخصوص با ماندگاری بالا تجارت پر سودی را به دنبال داشته و کشور هایی که میوه های خاصی را در کشور خود دارند با صادر کردن کنسانتره ی آن سود دهی زیادی را خواهند داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما