قیمت روز انواع مالتو دکسترین مایع

مالتو دکسترین ها محصولی هستند که از فرم اصلاح شده ی نشاسته تولید می شوند حال این نشاسته می تواند از ذرت، گندم، برنج، سیب زمینی و یا هر ماده دیگری به وجود آمده باشد در واقع مالتو دکسترین دارای درصد دکستروز پایینی می باشد و کم تر از نشاسته شیرینی دارد، این محصول در انواع پودری و مایع در بازار وجود دارد که از مالتو دکسترین مایع نیز همچون شکل جامد، برای تولید انواع محصولات غذایی استفاده می شود.قیمت روز انواع مالتو دکسترین مایع

کاربرد مالتو دکسترین در صنایع غذایی

کاربرد مالتو دکسترین در صنایع غذایی یکی از کاربردهای مالتو دکسترین استفاده از این محصول در صنعت غذایی و دارویی می باشد، از این محصول برای تولید انواع شیرینی و شکلات، نان، غذای کودکان، غذاهای کنسرو شده و انواع اسنک ها و … استفاده می شود زیرا این ترکیب می تواند تاثیرات خوبی بر روی محصول نهایی بگذارد.

این محصول طعم شیرینی ملایمی دارد به همین دلیل از آن برای تهیه غذای کودکان استفاده می شود ضمن این که مالتو دکسترین بسیار راحت تر از نشاسته هضم می شود و برای این است که در غذای کودک استفاده می شود.

با استفاده ازاین مایع می توان طعم مواد غذایی از جمله انواع گوشت و اسنک را بهتر کرد زیرا این محصول به طعم و چربی غذا می چسبد و باعث بهبود طعم غذا می شود ضمن این که بافتی نرم و کرانچی به انواع اسمک های شما خواهد داد.

از مالتو دکسترین در نانوایی ها و تولیدی های انواع نان نیز استفاده می شود زیرا با استفاده از این محصول می توان حجم نان ها را بالاتر برد و رطوبت آن ها را نیز حفظ می کند البته لازم به ذکر است که مانع بیات شدن زود هنگام نان ها نیز می شود.

این محصول دارای ویسکوزیته پایینی می باشد و بسیار سریع تر از نشاسته در آب حل می شود همچنین می تواند به مایعات مختلف بافتی ژله ای بدهد به همین علت اگر قصد دارید ژله ای تشکیل دهید می توانید از این محصول استفاده کنید.

بازرگانی انواع مالتو دکسترین مایع

بازرگانی انواع مالتو دکسترین مایع بازرگانی مالتو دکسترین این محصول را به صورت کاملا ارگانیک از بهترین نشاسته های موجود در بازار تهیه می کند و بدون استفاده از ترکیبات مضر این محصول را به شکل مایع و در حجم های مختلف تولید کرده و در اختیار شما قرار می دهد.

تمامی مراکز صنایع غذایی که نیاز به استفاده از این محصول دارند می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند و با خرید از سایت ما، محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند، قیمت مالتو دکسترین در سایت ما کاملا منصفانه است پس بهتر است هر چه سریع تر اقدام به خرید نمایید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما