عمده فروشان دایس آناناس باکیفیت مرغوب

دایس آناناس، تکه تکه های این میوه هستند که برای مصارف مختلفی به کار می روند. این دایس ها بیشتر به صورت عمده به فروش می رسند. عمده فروشان این صنعت، دایس آناناس مرغوب و باکیفیت را در بسته بندی های کیلویی به فروش می رسانند. مهم ترین کاربرد های مصرفی این دایس برای تهیه کمپوت، آب میوه، دسر و بستنی است. علاوه بر این، در بسیاری از منازل، شاپ های آبمیوه گیری و کافی شاپ ها، از دایس آناناس بسیار استفاده می شود.

عمده فروشان دایس آناناس باکیفیت مرغوب

فواید دایس آناناس بدون مواد نگهدارنده

فواید دایس آناناس بدون مواد نگهدارنده آناناس میوه محبوب با طبیعتی گرم است که مزایای بسیاری دارد. برای پوست کردن آناناس، لازم است تا زمان زیادی صرف شود؛ به همین دلیل، اکثر افراد با خرید دایس آناناس باکیفیت، کار خود را آسان می کنند. به نظر شما دایس آناناس بدون مواد نگهدارنده چه فوایدی دارد؟ چون دایس آناناس حاصل از تکه کردن آناناس است، پس خواص آناناس را تمام و کمال به ارث می برد. در ادامه، به چند مورد از فواید این نوع دایس اشاره می کنیم.

دایس آناناس یکی از دایس های پرطرفدار است که حاوی مقادیر زیادی از روی، سدیم، پتاسیم، آهن، مجموعه کامل ویتامین های b، منگنز، فسفر و ویتامین c است. علاوه بر این، دارای مواد معدنی مفیدی همچون کربوهیدرات، فیبر، قند، پروتئین و ماده ای مهم به نام بروملین است. تا کنون، بروملین در کمتر موادی یافت شده است. این ماده مهم، چسبندگی خون را کم کرده و مانع از لخته شدن خون در رگ ها می شود. از همین رو، آناناس برای مصرف بعد از انواع عمل جراحی مفید است.

اگر آناناس بخورید، پوست شما جوان می شود؛ زیرا آنزیم های موجود در این میوه، سلول های مرده پوست را از بین می برند. همچنین این میوه گرم و پر از مواد معدنی، برای شکستن تب زیاد بسیار مناسب است. آناناس گرم است و موجب عرق بدن شده و در نهایت به مبارزه با سم های بدن می پردازد. در کنار تمام فوایدی که برای دایس آناناس ذکر شد، آناناس یک کمک کننده قوی برای هضم بهتر غذا است.

قیمت جدید دایس آناناس در سال 1400

قیمت جدید دایس آناناس در سال 1400 از ابتدای سال ۱۴۰۰، ایران با مشکل کمبود آناناس مواجه شد. همین امر نیز باعث گرانی و افزایش قیمت آناناس و فرآورده های آن شد. در فروردین سال ۱۴۰۰، قیمت هر کارتن آناناس، بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان اعلام شد. در مرداد همین سال با افزایش چشمگیر بیماری کرونا، بار دیگر کشور با کمبود آناناس و افزایش قیمت آن مواجه شد. در این بازه زمانی هر کارتن آناناس حداقل ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

افزایش قیمت و کمبود آناناس، سبب افزایش قیمت کمپوت و دایس آناناس نیز شد. جدید ترین قیمت دایس آناناس در مرداد سال ۱۴۰۰ کیلویی ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان است. از تکه های آناناس برای تهیه کمپوت، رانی، مارمالاد و مربا استفاده می شود. دایس آناناس اُلِک فود، بسیار تازه و بدون مواد نگهداره است. با مراجعه به سایت می توانید مقدار لازم خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما