فروش ارزان کنسانتره آلبالو در سال جدید

فروش ارزان کنسانتره آلبالو در سال جدید به صورت آنلاین رونق فراوانی دارد و این باعث شده تا مشتریان بتوانند با قیمت ارزانی در هر نقطه ای از کشور که ساکن هستند خرید خود را انجام دهند که این باعث شده میزان فروش چندین برابر شود. کنسانتره آلبالو از فرآیند آبگیری میوه آلبالو، فیلتراسیون و تغلیظ آن بدست می آید که تمام ویتامین ها و املاح معدنی میوه تازه آلبالو در آن وجود دارد.

فروش ارزان کنسانتره آلبالو در سال جدید

مهم ترین دلایل کنسانتره کردن آلبالو چیست؟

مهم ترین دلایل کنسانتره کردن آلبالو چیست؟ آلبالو به دلیل خاصیت های فراوانی که دارد از آن فرآورده های مختلفی من جمله کنسانتره تهیه می شود و از دلایل تهیه کنسانتره آلبالو به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • کاهش حجم و وزن میوه که این موجب شده حمل آن راحت تر باشد.
  • بین 3 تا 7 برابر تغلیظ می شود.
  • به راحتی با کنسانتره می توانید آبمیوه تولید نمایید.
  • در دمای معمول به مدت طولانی می توانید کنسانتره را نگهداری کنید.

خرید کنسانتره آلبالو چون تمام خاصیت های میوه آلبالو را دارا می باشد افزایش یافته است به عنوان نمونه خاصیت ضد یبوست دارد و ملین کننده می باشد.

معده و خون را تمیز می کند تنگی رگ های قلب را بهبود می بخشد از رشد تومور ها و التهاب ممانعت می کند دارای 15 اکسیدان قوی است.

عملکرد فیزیکی بدن را منظم می کند موجب بهبود جریان خون در بدن می شود تضمین کننده سلامت قلب و مغز می باشد و تنظیم کننده فشار خون محسوب می شود.

با التهابات و درد های آرتروزی پس از تمرینات ورزشی مبارزه می کند ورم های موضعی عضلانی بدن را کاهش می دهد باعث افزایش سوخت و ساز بدن و چربی های بدن می شود ساعات خواب را تنظیم می کند.

کنسانتره آلبالو بدون هیچ گونه مواد شیمیایی تولید شده است و تمام خواص آلبالو در آن حفظ شده و دارای رنگ طبیعی میوه آلبالو می باشد 65 درصد بریکس طبیعی آن است که بهترین میزان غلظت را دارد.

از موارد کاربرد آن می توان به تولید نوشیدنی گازدار، آب میوه سازی،روکش شکلات، بستنی سازی، ترشک سازی، تافی اسموتی و… اشاره کرد.

قیمت کنسانتره آلبالو گالنی 25 کیلوگرمی

قیمت کنسانتره آلبالو گالنی 25 کیلوگرمی

قیمت کنسانتره آلبالو گالنی 25 کیلو گرمی با توجه به تغییرات نرخ ارز دارای نوساناتی می باشد البته عوامل دیگری مانند وزن بسته بندی کنسانتره، شرکت تولید کننده، نحوه فروش، هزینه های تولید، نوع خرید و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند.

علاوه بر قیمت در هنگام خرید باید برای اطمینان از کیفیت محصول به سراغ برند های معتبر بروید از ارگانیک بودن محصول اطمینان یابید که فاقد از مواد شیمیایی باشد. به تاریخ تولید و انقضاء توجه نمایید کنسانتره آلبالو طعم و مزه خود آلبالو را می دهد که این نشان دهنده طبیعی بودن آن می باشد.

شرکت بازرگانی گوارا شهد هیرکان، با عرضه محصولاتی همچون شربت فروکتوز، اسانس، پوره و کنسانتره انواع میوه‌ها تحت عنوان ٱلِک فود در وبسایت خود، این محصولات را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به سراسر کشور و جهان عرضه می‌نماید. در حال حاضر صفحه “فروش پوره انبه پاکستان با قیمت ویژه“، در همین وبسایت، این محصولات مرغوب را با قیمتی استثنایی و به صورت آنلاین عرضه می‌نماید، که با استقبال گسترده‌ای از سوی مشتریان این محصولات روبرو شده است. این شرکت همچنین، محصولات خود را به سراسر ایران و حتی کشورهای دیگر ارسال می‌نماید. از این رو از شما دعوت می‌کنیم، برای آشنایی بیشتر با محصولات درجه یک و صادراتی ارائه شده توسط این شرکت، حتماً به صفحه مربوطه، مراجعه نمائید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما